Na swoim koncie w e-BOKu znajdziesz:
W zakładce „Moje konto” możesz równiez zmienić swoje hasło do konta i adres mailowy, a także dodać widok kolejnego konta klienta (jeśli masz z nami umowę również na inny podmiot) lub usunąć konto podmiotu, którego widok nie jest już potrzebny.
Zachęcamy również do zapoznania się z Przewodnikiem po e-BOKu, w którym znajdziesz szczegółowy opis powyższych funkcjonalności, a także screeny z tej platformy, które dodatkowo ułatwią korzystanie z e-BOKa.
Potrzebę zmian danych, taryfy, zgód możesz zgłosić do nas pisemnie, mailowo na adres bok@energiapolska.com.pl lub poprzez zakładkę Zgłoszenia na twoim koncie na e-BOKu.
Upewnij się, że w polu hasło wpisujesz to hasło, którym logowałeś się do konta.
Przy wpisywaniu numeru telefonu – wskaż dokładnie ten, który został podany w umowie oraz wpisz go w formacie +48XXXXXXXXX (bez spacji).
Do zalogowania potrzebny będzie też numer Klienta – znajduje się on na każdej fakturze pod danymi odbiorcy.
Poprzez powiadomienia SMS oraz e-mail przypominamy o:
• wystawieniu faktury,
• zbliżającym się terminie płatności,
• nieuregulowanych płatnościach po terminie.
Swoje preferencje dotyczące powiadomień i ścieżki komunikacji możesz zmienić w każdym momencie na portalu e-BOK, Po zalogowaniu, z panelu po lewej stronie wybierz „Lista umów”, następnie „Umowa” i przejdź do podstrony „Wyrażone zgody”. Ustawienia zgód zmienisz poprzez przełączenie przycisku „Tak/Nie”. Zmiana preferencji powiadomień możliwa jest również poprzez kontakt mailowy na adres: bok@energiapolska.com.pl.