Uważaj na podejrzane SMS-y, w których oszuści próbują wyłudzić pieniądze lub dane osobowe.

Pamiętaj! Nie otwieraj nieznanych linków i nie wpłacaj pieniędzy na numer konta przekazywany w podejrzanych wiadomościach. Energia Polska nie przesyła linków do płatności w formie SMS. Informacje o swoich płatnościach możesz znaleźć na swoim koncie e-BOK.

Główny Urząd Statystyczny ostrzega przed oszustami internetowymi podszywającymi się pod GUS. Oszuści rozsyłają wiadomości elektroniczne o tytule „Obowiązek sprawozdawczy P-01” zawierające niebezpieczny załącznik, którego otworzenie powoduje zainfekowanie komputera złośliwym oprogramowaniem typu „malware”.

e-BOK

Jakich informacji szukasz?

Najczęściej zadawane pytania

Jakie funkcjonalności mogę znaleźć w e-BOKu?

Na swoim koncie w e-BOKu znajdziesz:

  • listę wszystkich Twoich kont oraz ich aktualne salda,
  • najnowsze wydarzenia, czyli historię kontaktu, wysyłanych komunikatów oraz aktualizacji danych,
  • faktury archiwalne i bieżące z możliwością ich pobrania w wersji PDF i zapłaty otwartych dokumentów,
  • historię płatności oraz Twój indywidulany numer rachunku,
  • formularz kontaktowy do biura obsługi klienta,
  • listę wszystkich umów w podziale na Twoje konta oraz statusy umów: aktywne i nieaktywne,
  • listę punktów poboru ze szczegółami (np. numer umowy, zużycie, taryfa dystrybucyjna) – tutaj możesz tez wysłać stan licznika do rozliczenia,
  • listę zgód, jakie wyraziłeś do obsługi umowy,
  • podgląd Twoich bieżących danych kontaktowych,
  • regulamin e-BOK oraz instrukcję zakładania konta.

W zakładce „Moje konto” możesz równiez zmienić swoje hasło do konta i adres mailowy, a także dodać widok kolejnego konta klienta (jeśli masz z nami umowę również na inny podmiot) lub usunąć konto podmiotu, którego widok nie jest już potrzebny.

Zachęcamy również do zapoznania się z Przewodnikiem po e-BOKu, w którym znajdziesz szczegółowy opis powyższych funkcjonalności, a także screeny z tej platformy, które dodatkowo ułatwią korzystanie z e-BOKa. 

W jaki sposób mogę dokonać zmian w umowie lub ustawieniach konta?

Potrzebę zmian danych, taryfy, zgód możesz zgłosić do nas pisemnie, mailowo na adres bok@energiapolska.com.pl lub poprzez zakładkę Zgłoszenia na twoim koncie na e-BOKu.

Dlaczego po zalogowaniu nie mogę przypisać konta klienta na e-BOKu?

Upewnij się, że w polu hasło wpisujesz to hasło, którym logowałeś się do konta.
Przy wpisywaniu numeru telefonu – wskaż dokładnie ten, który został podany w umowie oraz wpisz go w formacie +48XXXXXXXXX (bez spacji).
Do zalogowania potrzebny będzie też numer Klienta – znajduje się on na każdej fakturze pod danymi odbiorcy.

Jak aktywować powiadomienia SMS/e-mail?

Poprzez powiadomienia SMS oraz e-mail przypominamy o:

• wystawieniu faktury,

• zbliżającym się terminie płatności,

• nieuregulowanych płatnościach po terminie.

Swoje preferencje dotyczące powiadomień i ścieżki komunikacji możesz zmienić w każdym momencie na portalu e-BOK, Po zalogowaniu, z panelu po lewej stronie wybierz „Lista umów”, następnie „Umowa” i przejdź do podstrony „Wyrażone zgody”. Ustawienia zgód zmienisz poprzez przełączenie przycisku „Tak/Nie”. Zmiana preferencji powiadomień możliwa jest również poprzez kontakt mailowy na adres: bok@energiapolska.com.pl.

JAK MOŻEMY CI DZISIAJ POMÓC?