Uważaj na podejrzane SMS-y, w których oszuści próbują wyłudzić pieniądze lub dane osobowe.

Pamiętaj! Nie otwieraj nieznanych linków i nie wpłacaj pieniędzy na numer konta przekazywany w podejrzanych wiadomościach. Energia Polska nie przesyła linków do płatności w formie SMS. Informacje o swoich płatnościach możesz znaleźć na swoim koncie e-BOK.

Główny Urząd Statystyczny ostrzega przed oszustami internetowymi podszywającymi się pod GUS. Oszuści rozsyłają wiadomości elektroniczne o tytule „Obowiązek sprawozdawczy P-01” zawierające niebezpieczny załącznik, którego otworzenie powoduje zainfekowanie komputera złośliwym oprogramowaniem typu „malware”.

e-BOK

Jakich informacji szukasz?

Najczęściej zadawane pytania

Jakie funkcjonalności można znaleźć w eBOK?

Najważniejsze funkcje dostępne dla klientów to: dostęp do stanu konta, faktur archiwalnych i bieżących, monitorowanie zużycia energii elektrycznej oraz płatności, a także możliwość podglądu bieżących danych. Dzięki eBOK zapewniamy łatwy kontakt z biurem obsługi, a także możliwość zmiany ustawień konta.

Dlaczego nie mogę się zalogować na eboka?

Sprawdź poprawność hasła i loginu, numer telefonu wpisz w formacie +48XXXXXXXXX (nr telefonu podany w Umowie).  Do zalogowania potrzebny będzie numer Klienta, znajduje się on w numerze faktury po symbolu /K…/.

JAK MOŻEMY CI DZISIAJ POMÓC?