Miejsce pracy: Wrocław
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- Monitorowaniem należności za energię elektryczną i produkty powiązane,
- Negocjacjami dotyczącymi spłaty zaległości,
- Weryfikacją poprawności przelewów i księgowań,
- Rozpatrywaniem reklamacji i kontaktem z klientem,
- Przygotowywaniem i weryfikacją raportów na potrzeby Spółki,
- Tworzeniem pism i dokumentów na potrzeby Spółki,
- Ścisłą współpracą z pozostałymi działami w firmie.
Przyda Ci się:
- Umiejętność kontrolowania i panowania nad emocjami w rozmowach z klientami,
- Kompetencje negocjacyjne w rozmowach telefonicznych,
- Zdolność poprawnego i estetycznego redagowania wiadomości,
- Umiejętność samodzielnego planowania pracy, inicjatywa w rozwiązywaniu zagadnień,
- Zdolność analizy przyczynowo-skutkowej,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność kreatywnego myślenia, pomysłowość,
- Motywacja do pracy, pozytywne nastawienie.
Profil kandydata:
- Wyższe wykształcenie,
- Zaangażowanie i odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia,
- Mile widziane szkolenia i wiedza w zakresie skutecznych działań windykacyjnych, w szczególności technik negocjacji,
- Mile widziane doświadczenie w branży windykacyjnej, szczególnie call center.