Zachęcamy Państwa do zapoznania się
z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania:
Prawdopodobnie konieczna jest weryfikacja Pani/Pana adresu poczty elektronicznej.
• Prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie na skrzynce zakładki SPAM (wiadomości e-śmieci).
• W następnej kolejności prosimy o kontakt z infolinią: +48 71 715 28 94.
Zadzwoń na infolinię w celu weryfikacji poprawności podanego adresu mailowego.
Sprawdź na swojej poczcie skrzynkę SPAM.
W trosce o środowisko drukujemy faktury czarno-białe – są one oryginałami. Zachęcamy do kontaktu mailowego.
Jedna faktura zawiera opłaty za dystrybucję energii elektrycznej i jest wystawiana przez OSD (Operatora Systemu Dystrybucyjnego), druga faktura zawiera opłaty za sprzedaż energii elektrycznej i otrzymują ją Państwo od Energia Polska.
Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia reklamacji.
Sprawdź poprawność hasła i loginu, numer telefonu wpisz w formacie +48XXXXXXXXX (nr telefonu podany w Umowie)
Do zalogowania potrzebny będzie numer klienta, znajduje się on w numerze faktury po symbolu /K…/.
Numer klienta znajduje się na fakturze rozliczeniowej po symbolu /K…. w numerze faktury:
FVE-R/K…/…/2019.
Okres wypowiedzenia umowy znajduje się w Ogólnych Warunkach Umowy, w paragrafie 6. Okres Trwania Umowy.
Cennik standardowy zawiera ceny ustalone dla każdej z taryf oraz wysokość opłaty handlowej.
Wszelkie reklamacje prosimy przesyłać na adres
reklamacje@energiapolska.com.pl