Pomoc

Zachęcamy Państwa do zapoznania się
z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania:

Dlaczego nie otrzymałem faktury wysłanej pocztą?

Prawdopodobnie konieczna jest weryfikacja Pani/Pana adresu poczty elektronicznej.
• Prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie na skrzynce zakładki SPAM (wiadomości e-śmieci).
• W następnej kolejności prosimy o kontakt z infolinią: +48 71 715 28 94.

Dlaczego nie otrzymałem faktury wysłanej na adres mailowy?

Zadzwoń na infolinię w celu weryfikacji poprawności podanego adresu mailowego.
Sprawdź na swojej poczcie skrzynkę SPAM.

Dlaczego faktury są czarno-białe?

W trosce o środowisko drukujemy faktury czarno-białe – są one oryginałami. Zachęcamy do kontaktu mailowego.

Dlaczego otrzymuję dwie faktury?

Jedna faktura zawiera opłaty za dystrybucję energii elektrycznej i jest wystawiana przez OSD (Operatora Systemu Dystrybucyjnego), druga faktura zawiera opłaty za sprzedaż energii elektrycznej i otrzymują ją Państwo od Energia Polska.

Jaki jest czas rozpatrywania reklamacji?

Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia reklamacji.

Dlaczego nie mogę się zalogować na ebok?

Sprawdź poprawność hasła i loginu, numer telefonu wpisz w formacie +48XXXXXXXXX (nr telefonu podany w Umowie)
Do zalogowania potrzebny będzie numer klienta, znajduje się on w numerze faktury po symbolu /K…/.

Gdzie znajdę nr klienta?

Numer klienta znajduje się na fakturze rozliczeniowej po symbolu /K…. w numerze faktury:
FVE-R/K…/…/2019.

Jaki mam okres wypowiedzenia umowy?

Okres wypowiedzenia umowy znajduje się w Ogólnych Warunkach Umowy, w paragrafie 6. Okres Trwania Umowy.

Co to jest cennik standardowy ?

Cennik standardowy zawiera ceny ustalone dla każdej z taryf oraz wysokość opłaty handlowej.

Jak aktywować usługę polecenia zapłaty?

Aby uruchomić polecenie zapłaty, należy pisemnie wyrazić zgodę na aktywowanie usługi. Wystarczy, że wypełnisz i dostarczysz do nas krótki formularz, który znajdziesz TUTAJ.

Wypełniony i podpisany formularz prześlij w formie skanu na bok@energiapolska.com.pl lub pocztą na adres:
Energia Polska Sp. z o.o,
al. Kasztanowa 5, 53-125 Wrocław.

Dzięki poleceniu zapłaty masz pełną kontrolę nad swoimi płatnościami i nie musisz samodzielnie wykonywać każdego przelewu – to bank zadba o terminowe wpłaty.

Jak zrezygnować z usługi polecenia zapłaty?

Aby dezaktywować usługę polecenia zapłaty, należy pisemnie poinformować nas o wycofaniu zgody. Wystarczy, że wypełnisz i dostarczysz do nas krótki formularz, który znajdziesz TUTAJ.

Wypełniony i podpisany dokument prześlij w formie skanu na bok@energiapolska.com.pl lub pocztą na adres:
Energia Polska Sp. z o.o,
al. Kasztanowa 5, 53-125 Wrocław.

Od tej pory ponownie będziesz odpowiedzialny za terminowe dokonywanie wpłat. Z góry dziękujemy!

Jak aktywować powiadomienia SMS/e-mail?

Poprzez powiadomienia SMS oraz e-mail przypominamy o:
• wystawieniu faktury,
• zbliżającym się terminie płatności,
• nieuregulowanych płatnościach po terminie.
Swoje preferencje dotyczące powiadomień i ścieżki komunikacji możesz zmienić w każdym momencie na portalu eBOK,

Po zalogowaniu, z panelu po lewej stronie wybierz „Lista umów”, następnie „Umowa” i przejdź do podstrony „Wyrażone zgody”. Ustawienia zgód zmienisz poprzez przełączenie przycisku „Tak/Nie”.

Zmiana preferencji powiadomień możliwa jest również poprzez kontakt mailowy na adres: bok@energiapolska.com.pl.

Jak dezaktywować powiadomienia SMS/e-mail?

Możesz zrezygnować z otrzymywania konkretnych lub wszystkich komunikatów, logując się na swoje konto eBOK.

Po zalogowaniu z panelu po lewej stronie wybierz „Lista umów”, następnie „Umowa” i przejdź do podstrony „Wyrażone zgody”. Ustawienia zgód zmieniasz poprzez przełączenie przycisku „Tak/Nie”.

Zmiana preferencji powiadomień możliwa jest również poprzez kontakt mailowy na adres: bok@energiapolska.com.pl. Jeśli w przyszłości zechcesz przywrócić powiadomienia, wystarczy że ponownie aktywujesz zgody.

Jak złożyć wniosek o zwrot nadpłaty?

Jeżeli na Twoim koncie rozliczeniowym znajduje się nadpłata, możesz wskazać nam, co z nią zrobić. Pobierz wniosek, wypełnij go, podpisz i odeślij w wersji elektronicznej lub papierowej, a my zajmiemy się resztą. Środki szybko i bezpiecznie znajdą się u Ciebie.

Wzór wniosku znajdziesz TUTAJ.

Wszelkie reklamacje prosimy przesyłać na adres
reklamacje@energiapolska.com.pl